Faith
Kommentit
Tämä oli hitti kesällä 1991. Minä ja äitini tykkäsimme tästä.
Kappaleesta tulee mieleen hyviä muistoja henkilökohtaisesti mutta onhan se objektiivisestikin onnellinen biisi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tein itse pizza bolognesen. Täytteinä naudan jauhelihaa, punasipulia, ananasta, suolakurkkua ja mozzarellaraastetta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Nyt tammikuussa olen nauttinut talvesta täysillä. Olen käynyt joka päivä 50 minuutin reippaalla kävelylenkillä. Kotiin tullessa posket ovat punaiset ja on mukavan rento olo. Tykkään pakkassään raikkaudesta, valkeista maisemista ja siitä miten lumi narskuu askelten alla, siitä tunteesta ja äänestä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Raamatussa on täysin selkeästi kerrottu kanta aloituksessa lueteltuihin asioihin. Kannattaa lukea se Raamattu.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Runebergin päivä on 5. helmikuuta. Vielä pitää melkein kuukausi odottaa että saa maailman parhaita leivonnaisia. Itse tekemällä saa parhaita.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/