Faith
Kommentit
Hieno juttu! Ihmiset ovat erilaisia sen suhteen, mikä auttaa masennukseen. Sen takia ei kannata torjua vaikka myönteisten ajatusten menetelmää vaikka olisi kuullut tosi monelta että se ei auta. Omalla kohdalla saattaa auttaa. Kannattaa muidenkin kokeilla tuollaisia menetelmiä, kun ne eivät edes maksa mitään.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Ei kai Putinilla ole jotain millä hän kiristää Trumpia? Jotain suurta?
Miksi hitossa Ukraina aloittaisi sodan suurvaltaa vastaan?
Toivottavasti tämä ei johda sellaiseen suurvaltojen väliseen yleiseen diskurssiin, että suurvallan naapurimaan mikä tahansa päätös tai lausunto voidaan tulkita sodan aloittamiseksi / provosoinniksi.
Kyse on siitä että Trump ihailee fasistista Venäjää ja haluaa olla samanlainen. Ei sen kummempaa. Tämä on se syy. Lopeta jo se höpöttäminen että sitä kiristettäisiin. Ei kiristetä. Se HALUAA olla tuollainen.
"Lopeta jo"
En ole pohtinut tuota vaihtoehtoa aiemmin saati kirjoittanut siitä. Sekoitat minut toiseen kirjoittajaan tai vääristelet tahallasi.
Se jos Trump suostuisi vääryyteen henkilökohtaisen kiristetyksi tulemisen takia ei myöskään poistaisi hänen moraalista vastuutaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ei kai Putinilla ole jotain millä hän kiristää Trumpia? Jotain suurta?
Miksi hitossa Ukraina aloittaisi sodan suurvaltaa vastaan?
Toivottavasti tämä ei johda sellaiseen suurvaltojen väliseen yleiseen diskurssiin, että suurvallan naapurimaan mikä tahansa päätös tai lausunto voidaan tulkita sodan aloittamiseksi / provosoinniksi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tein pari päivää sitten palak paneeria, jonka söin riisin kanssa. Palak paneer on intialaista kotijuusto-pinaattipataa. Laitoin juustoksi halloumijuustoa, jonka ensin paloittelin ja paistoin kullanruskeaksi pannulla. Tosi hyvää ruokaa. Tänään söin viimeisen annoksen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ihminen ei voi saada häiriön tai psykiatrisen sairauden diagnoosia ellei hän jostain syystä päädy psykiatrin vastaanotolle mielensä aiheuttamien ongelmien takia. Mutta se on mielenkiintoinen kysymys, että täyttääkö selkeästi erikoinen ihminen aina jonkin häiriön diagnoosikriteerit, menipä hän vastaanotolle tai ei.
Ap:n keksimä esimerkki, akvarellinappeja intohimoisesti keräilevä itsekseen naureskeleva rähjäinen erakko (joka kuitenkin on kapea-alaisesti työkykyinen ja pystyy pitämään itsensä hengissä), täyttäisi ehkä skitsoidisen persoonallisuushäiriön kriteerit. Siihen kuuluu eristäytymisen tarve sekä omintakeisuus joka johtuu siitä ettei juuri välitä siitä saako muilta ihmisiltä hyväksyntää tai arvostelua.
Ap:n pohdinnassa on vinha perä. Surullista kyllä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/