Faith
Kommentit
Kysy henkilökunnan jäseneltä opastusta. Tai kai siellä on jokin infopiste?
En minäkään osaisi kun olen aina matkustanut vain muiden kanssa ja mennyt heidän vanavedessään. Olet rohkea kun lähdit yksin matkalle.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Sano hänelle että on tullut aika hänen oppia itsenäisempää elämää, "koska jossain vaiheessahan sinun on muutettava omaan kotiin". Sano että autat häntä kyllä vuokra-asunnon etsimisessä jne. kun sen aika koittaa.
Siihen mennessä hänen tulee alkaa tehdä osa kotitöistä ja huolehtia omien asioidensa järjestämisestä ja aikatauluista itse. Laittakaa paperille kotitöiden jako tai muuten se luisuu taas siihen että sinä teet kaiken.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Valitsen aina kukka-/kasvi-/lehtikuviollisia. Tai sitten yksivärisiä.
En yhtään tykkää geometrisistä kuvioista (ruudut, raidat, ympyrät, salmiakkikuviot jne.) missään tekstiileissä, en sisustuksessa enkä pukeutumisessa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Halu johtaa kärsimykseen.
Tässä buddhalaisessa ajatuksessa on paljon viisautta elämänfilosofisesta tarkastelukulmasta katsottuna. Kirjallisuudentutkimuksessa on käytetty halun logiikka -käsitettä kuvailemaan tragedioissa joskus esiintyvää ilmiötä: ihminen haluaa sitä mitä hänellä ei ole ja haikaillessaan menettää sen mitä hänellä on. Meidän pitäisi pysähtyä arvostamaan sitä mitä meillä on.
Kuitenkin joissain asioissa janoaminen ja paremman tavoitteleminen on hyvä. Tärkeässä asemassa ovat asioiden erottelukyky sekä tasapainottelu.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En vielä ole lukenut yhtään Kaari Utrion kirjaa. Siskoni ja äitini ovat lukeneet niitä. Pyysin hiljattain siskoani suosittelemaan minulle jotain Utrion teosta, ja hän arvioi että saattaisin pitää eniten romaanista Aatelisneito, porvaristyttö. Täytyy tarttua siihen jossain vaiheessa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/