Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Faith

Kommentit

35/49 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on oikeastaan aina tehty tosi hyvää sketsiviihdettä. 

Meinasin ensin vastata lapsuuteni suosikin eli PPP:n omituiset höpöttäjät, mutta on niin paljon muitakin hyviä, etten osaa sanoa parasta. Esim. tuossa Ketosessa ja Myllyrinteessä on ollut monia tosi hauskoja.

35/45 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerina-laatikko olisi kiva saada lahjaksi.

Ja Wiener nougat -konvehteja.

Ja pikku rasia Vihreitä kuulia.

Liköörikonvehdit ovat aina myös mieluisia, varsinkin mauissa rommi ja punssi.

14/42 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin vuosi, pari sitten että pitkän matkan bussien vuoroja ja reittejä on karsittu. Harmi.

6/10 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on epätodennäköistä. Olen kuitenkin sitä mieltä että tekoälyt tulisi sallia vain välineinä tarkkaan rajatuissa tehtävissä. Mutta onko tällainen rajoittaminen enää mahdollista tässä vaiheessa? En tiedä.

1/4 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen illalla kaksi jaksoa, kohta alan katsoa kolmatta eli viimeistä. Pidän todella paljon, kannatti ruveta katsomaan.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.