Faith
Kommentit
Oi niitä aikoja. Viikonloppuviihteeksi SinäMinä tai Me kaks sekä laatikko Pirkan rommileivoskeksejä.
Ne novellit olivat parasta noissa lehdissä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
No höh. Jotkut halvat riittää, varsinkin tällaisina aikoina. Tykkään kyllä jouluvaloista, toivottavasti jonkinlaiset tulee.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Aloin katsoa sarjaa eilen, nyt olen jaksossa 3. En yleensä ole pitänyt suomalaisista sarjoista, mutta tämä vaikuttaa ihan kivalta.
Tuohon aloituksen kommenttiin että pääosan esittäjät näyttelevät epäluonnollisesti, niin sarjahan on komedia. Tyyliin kuuluu tietynlainen liioittelevuus ja töksähtelevyys.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tänään on riisipuuroa, oikein juhlapuuroa eli täysmaitoon keitettyä. Se on juuri hautumassa kypsäksi ja tuoksuukin ihanalta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Jonkinlainen epäsuhtaisuus piirteissä, esim. muihin piirteisiin nähden isohko nenä tai leveät leukaperät, tai huomiota herättävä piirre, esim. luomi tai vinot silmät.
Minusta mallien ulkonäkö ei yleensä ole huomattavan persoonallinen. Enemmänkin aika huomiota herättämättömiä kasvoja, joita saa muunneltua meikillä haluttuun lookkiin.
Sitten ovat kaunotar-mallit kuten Cindy Crawford aikoinaan. Tai no, olihan hänellä se luomi...
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/