Faith
Kommentit
Olen ollut Viking Linellä monta kertaa, sekä lapsena että aikuisena, mutta en koskaan Siljalla! Lapsena puhuttiin kavereiden kanssa että Vikingin ja Siljan ero on se että Vikingin laivojen sisustuksessa on viininpunaista samettia ja Siljan laivoissa tummansinistä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Pienen pieni mökki lumen keskellä. Ulkona paukkuu pakkanen ja on pimeää mutta mökissä on lämmintä, kynttilöitä ja ruokaa yllin kyllin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olen. Varsinkin näin joulun aikaan. Haluan että on kaikkea kaunista ja hauskaa mitä oli joulun alla silloin kun olin lapsi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kyllä tuollainen on ihan selvästi sitä että mummo haluaa että lapsilla on hänen luonaan mahdollisimman kivaa. Makea on ihanaa, lapset innostuvat makeasta. Halusin itse aina lapsena mukaan yhden sukulaistädin luokse käymään, vaikka olin ujo, koska siellä oli aina kääretorttua ja pullaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Minulla oli tänä syksynä lievä kauan kestänyt nuha ja yskä. Ei ollut koronaa, tein testin. Ehkä oireiden pitkäkestoisuus johtui jollain tavalla pari vuotta aiemmin sairastamastani koronasta eli että se jollain tavalla muutti hieman tapaa jolla elimistö taistelee tavallista flunssaa vastaan? En tiedä, mutta tällaista tuli mieleen kun flunssa ei ole koskaan ollut tuollainen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/