BMW
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot illalla että huomenna meillä on lähtö tekemiseen X aamulla klo 9.30. Jos haluatte mukaan, olette silloin valmiita lähtöön.
Tämä toimisi muuten, mutta meidän viikonlopputekemiset on yleensä sen verran pitkäkestoisia (esim päiväreissu mummolaan/serkuille/mökille/kaupunkiin ostoksille) että olemme kotona usein vasta myöhään iltapäivällä/alkuillasta. Toisella teineistä on terveydellinen tila minkä vuoksi en halua hänen olevan kotona niin pitkään ilman vanhempia.
Tuntuu kummalta ettei teini-ikäinen voi jäädä kotiin, mikäli ei ole liikuntakyvytön avustettava
Olen viime vuosian kasonut eri vartalotyyppejä . Suomessa on aika paljon persjalkaisia, saattaa olla pitkä selkä ja jalat ja ( kaulakin ) onnettoman lyhyet, varsinkin Itä-suomalaiset. Sitten kun lihotaan on pyöreän vatsan lisäksi pääkin kuin pallo hartioiden välissä. Lännessä pidempiä enemmän ja myöskin sopusuhtaisemmat mitat. Varmaan se Ruotsi vaikuttanut geeneihin
Itsellä taas on tuolta Keski-Euroopasta esi-isältä geenejä ja olen pitkäjalkainen
Kilon pusseissa ainakin pks. Lidleissä. Edullinen kilohinta. Puolukkaa, mustikkaa mansikkaa ainakin. Jumbossa oli myös edullista kilon pusseissa, Prismassa