Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

1/17 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmis sekoitus olisiko nyt ollut Santa Marialla ainakin?

1/10 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasteen todistajaksi käy kuka vaan.

11/14 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin pensasaidan takaa ;-)

28/39 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mielestäsi kaikki yli 40v miehet ovat charmikkaita toimitusjohtajia?? Kyllä siellä kuule niitä luusereita on paljon enemmän kun nuoremmissa. Niillä ei ole edes mitään toivoa enää parantaa elämää. Nuoremmilla taas on kaikki mahdollisuudet edessä! Ja sitä paitsi, nuoret miehet jaksaa seksiäkin paremmin :)

charmikas mies kuin amisviiksiteini. Brutaalisti ajateltuna: Minä saan hyvät "kyydit" ja valmiiksi maksetun talon. Mies saa nuorta lihaa ja vielä lapsen.


Ei kaikki yli 40v ole charmikkaita eikä alle 30v ole amisviiksiä.

Tämä oli vain rankka yleistys.

Ja oma mieheni ei ole johtajatasolla töissä.

Varmaan keskiverrosti nuoret jaksavat seksiä paremmin, mutta poikkeus vahvistaa säännön ;-)

Mitä on elämän parantaminen?

2/8 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee onnistuja.



Joo, tiedän, off topic ;-)

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.