Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vapaa-aika on varsin kilpailtua, eikä baarit ole enää monenkaan yli 20-vuotiaan silmissä se houkuttelevin vapaa-ajanviettotapa. Lisäksi baarit eivät sovi yhteen nuorten ihmisten fitnessintoilun kanssa.
Onko nyt kuitenkaan sen kilpaillumpaa kuin ennenkään? En nyt ihan usko.
Suomi ei siis ole enää rock. Aika tylsää tälleen rokkihenkisen nuoren näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et seuraa aikaasi? Tuollainen käytös on varma tapa jäädä porukoiden ulkopuolelle.
Jos parisuhteen löytyminen on siirtynyt someen, jään ihan mielelläni sinkuksi. Someen en mene kirveelläkään, tylsää ja typerää paskaa.
Tuollaisten periaatteiden vuoksi menetät koko elämän. Et saa perhettä ja joudut merkityksettömänä istumaan yksin vuokrayksiössä passivoitumassa.
Ikään kuin en voisi keksiä elämääni jotain muuta.
Muista miettiä kolikon toistakin puolta: mitä menetät, jos hankit lapsia? Sitten puntaroit molempien ratkaisujen miinuksia, ja valitset vähemmän huonon vaihtoehdon.
Sun olisi aika vaikeaa löytää kaupasta jotain, jota ei olisi prosessoitu ollenkaan.