Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Ei tuo tauoton puhuminen vielä täyspaha ole, mutta minua kyllä närästäisi, jos siihen päälle omat harvat puheenvuoroni lytättäisiin tuollaisella "minä puhun" -asenteella. Ei ole kyse enää pelkästä puheliaisuudesta, vaan piittaamattomuudesta ja röyhkeydestä.
En ole varautunut millään tavalla, ellei pientä käteisvaraa ja puolillaan olevaa lähdevesitonkkaa lasketa. Ei minua vaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
5 ateriaa päivässä ei ole 5 suomalaista ateriaa päivässä. Ei jossain Brysselissä syödä päivällä suomalaistyylisesti lounasta, siellä syödään 2 dl lehtisalaattia ja 3 tomaattilohkoa. Kukaan ei huutele proteiinien perään ja silti tuo on ateria.
Jostain syystä meillä on keksitty, että ilmastoruoka meidät pelastaa ja sitä taas pitää syödä tiheästi, jotta aivot saavat tarvitsemansa ravintoaineet. Vielä 10 vuotta sitten iltapäiväkahvilla otettiin pelkkä kahvi, nyt pitää olla ties mitä ilmastoleivonnaisia ja -patukkoja, jotta jaksaa.Toimistotyössä.
Mikä on ilmastoleivonnainen? Ikinä kuullutkaan.
En tiedä, en ole somessa. On parempaa tekemistä.