Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gta 6 tulee ja pyyhkii pöytää kaikilla noilla näperryspeleillä
Eiköhän gta 6 ole myös paskaa missä on jotain naishahmoja laitettu peliin. Ongelma nykypeleissä on se että ne eivät vastaa millään tapaa todellisuutta, kaikista peleistä on pyritty tekemään jollakin tapaa fantasiaa.
Pakko kysyä, että milloin videopelit eivät olisi olleet fantasiaa vaan todellisuutta heijastavia? Kuvitteellisuus on niiden koko idea, kuten esimerkiksi musiikissa. Jos musiikkia ja pelejä tehtäisiin pelkän todellisuuden pohjalta, ne muuttuisivat paljon tylsemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Sodanjulistus on todella iso asia. Ei sellaista voi tehdä ihan mistä tahansa pienestä risahduksesta tai vahingonteosta.
Taidat olla Kremlin palkkalistoilla. Kirjoituksistasi päätellen.
Itsekö julistaisit sodan yhdestä rikotusta kaapelista? Ei siinä olisi mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
En tiedä, en ole somessa. On parempaa tekemistä.
Jos teknisiä ollaan niin tämä palsta on osa somea, varsinkin jos on tehnyt nimimerkin.
Minusta klassiset keskustelupalstat eivät ole somea.
Siitähän voit olla vaikka mitä mieltä, ei minua haittaa se että olet väärässä.
Mutta älä kuitenkaan vaivu itsepetokseen.
No minä en ole koskaan tuntenut, että vaikkapa Instagram ja tämä palsta olisivat samaa huttua. Ehkä sitten olen väärässä, ei olisi ensimmäinen kerta.
Marco Hietala on äijä, vaikka nimessään onkin c.