Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasminetta pillerit

Vierailija
27.06.2014 |

Olen syönyt kyseisiä pillereitä nyt kuukauden päivät ja musta tuntuu et itken jatkuvasti. Vaikka syystä että nälkä enkä tiiä mitä tekis. Ei jaksa kauppaan ei mitää. Marmatan kuulemma koko ajan.. Päätä särkeny nyt pari pv putkeen ( saattaa johtua myös kun niskat jumissa kun kantelee 4 kk ikästä vauvaa ) huono olo melkee jatkuvasti vaikka söis normaalistikki.. Ja seksiä ei tee mieli ! mikä on harvinaista multa :D Entiiä..kokemuksia näistä pillereistä teillä ?:)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vauvan.

Vierailija
2/2 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi