Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen ylpeä itsestäni: olen naimisissa ja "jätin" ihastuksen

Vierailija
27.06.2014 |

Olen ollut lähes 10v naimisissa. Viimeiset kaksi vuotta ovat olleet rankkoja. Joitain kuukausia sitten törmäsin työprojektiin liittyen mieheen, johon ihastuin. Emme varsinaisesti tapailleet, mutta törmäsimme usein ja välillämme oli kiinnostusta. Mies pyysi muutaman kerran treffeille. Sanoin joskus voivani lähteä. En kertonut hänelle suhdestatustani. Eilen näin miehen taas ja hän kysyi tapaamista vapaalla, johon vastasin, etten aio koskaan häntä tapailla elämäntilanteestani johtuen. Nyt aion unohtaa hänet ja suhtautua viileän asiallisesti, kun taas olemme tekemisissä. Ja ennen kaikkea tehdä kaikkeni, että olemme taas aviomieheni kanssa onnellisia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku kun otettais nämä provo-ideat edes muutaman päivän takaa eikä samalta aamulta!!

(juu, tiedetään, et oo takuulla lukenut tänään yhtäkään keskustelu - päätit muuten vaan avautua tästä...)

Vierailija
2/2 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein saman. Tosin olin jättänyt exäni nykyiseen ihastuttuani, joten plusmiinus nolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi