Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
helveti...liivit ja rinnat
03.07.2014 |
Jos kaaritietun liivin kupin alaosaan jää vähän tilaa, niin onko liian isot? Pitääkö sen kaaren nuolla rinnan muotoa? Jos otan sellaiset, kaaret painaa kainaloa. Perhana.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
On liian iso kuppi, jos jää tyhjää tilaa. Koita pienempää kuppia ja idompaa ympärysmittaa. Tai sit samaa kuppia ja vielä pienempää ympärysmittaa. Tai sit kokonaan toisen mallista liiviä.
kaikki ei vaan sovi kaikille.