Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos joku teini reteilee tekemällään ilkivallalla fb:ssä,
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
f1 rivistössä on nappi missä lukee PrtSc, paina sitä ja liitä vaikka worksin asiakirjaan.
Alue: Aihe vapaa
minkälaista ilkivaltaa? Onko vaivan arvoista ilmoittaa, ja onko tarpeeksi "vakavaa" ilkivaltaa mielestäsi, nuori kuitenkin kantaa tekojensa seuraamuuksia loppuelämänsä. Ota print screen facebook-statuksesta ja mailaa poliisille. Varmaan poliisi.fi löytyy joku osoite mihin näitä voi narautella.