Missä tulostat onpelukaavat?
Mistä olet saanut edullisesti tulostettua A0-koossa?
Ei, en halua tulostaa pikkupapereille ja teipata yhteen.
Oodissa olisi mahdollista edullisesti… mutta en asu Helsingissä.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
No onko teillä kirjastoa siellä teidän kylällä?
En tiedä 🙈
Vierailija kirjoitti:
No onko teillä kirjastoa siellä teidän kylällä?
Ja mistä muuten tiedät että asun kylässä!! 🤯🤯🤯🤯🤯
Tulosta pieninä paloina ja teippaa isommaksi. Sitten ostat leveän rullan paperia ja piirrät sille uudelleen.
Tulee halvemmaksi hankkia jotain paperia, lainata kirjastosta käsityölehti ja piirtää niistä kaavoista.
Vieläkö myydäöb Burda-kaavoja?
Heijastan projektorilla kankaalle.
Joillakin valokuvausliikkeillä on myös tulostuspalveluita. Meidän kylällä ainakin on passikuvalafka, joka tekee myös canvas-tauluja ja kai tulostaa jotain. Hinnoista en osaa sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa onpelu..?
Käsittääkseni se tarkoittaa jotain samaa kuin kynppi ja kunppani... Jos on rahaa kynppi, niin voi juo kunppanin kanssa kahvilassa sunppia.
Ihme vastauksia.
Onko kukaan käyttänyt netissä olevia palveluita?
Ja juu, täällä on kirjasto kyllä, mutta isoin tulostuskoko on A3.
No onko teillä kirjastoa siellä teidän kylällä?