Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakas ei voi enää vedota "asiakas on aina oikeassa" kortin takaa.

Vierailija
24.12.2025 |

Nykyisin asiakaspalvelijat saavat laittaa hanttiin ja voivat vedota faktoihin. Asiakkaan on turha sanoa enää "mun mielestä". 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään esimerkiksi jos asiakas ostaa kananmunia niin meidän työpaikalla on käsketty katsoa ovatko ne ehjiä. Jos ovat niin asiakkaan on esimerkiksi turha yrittää myöhemmin tulla pätemään jos ovat rikki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän