Mihin katosi keskustelu Tasssuväen tavaratalosta?
Kyllä mielipiteitä yrittäjän tulee kestää, jos palvelu huoboa ja käytös pitää siitä saada kirjoittaa
Kommentit (2)
Olen asioinut useita vuosia Tassuväen tavaratalossa Porissa jo ennen omistajanvaihdosta. Aiemmin palvelu on ollut pääosin ystävällistä ja asiallista, mutta uuden omistajan myötä oma kokemukseni on muuttunut selvästi huonompaan suuntaan.
Uusi omistaja on käytökseltään ollut minun kokemukseni mukaan kylmä ja tyly, eikä asiakkaana tunne olevansa tervetullut tai arvostettu. Tämä näkyy sekä tavassa puhua että yleisessä olemuksessa ja ilmapiirissä liikkeessä.
Tällainen ilmapiiri ei houkuttele asioimaan liikkeessä. Olemme siksi päättäneet siirtää ostomme muihin liikkeisiin, joissa asiakaspalveluun ja ystävälliseen kohtaamiseen panostetaan.
Erään henkilön mukaan omistaja ei ole ollut kauhean haluttu muissakaan työyhteisöissä.
Ei jatkoon..
Jaa a meni tunteisiin totuus