Lue keskustelun säännöt.
lahja kummille?
25.08.2011 |
pojan sylikummi (kummisetä) täyttää 50v
Olisi mukava, jos poikani antaisin jonkin oman lahjan, mutta en keksi mikä olisi mukava. Ehdotuksia kaivataan
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla