Tilaa on eikä saa pysäköidä???
Vai onko tuossa paikassa pysäköintikieltoon jokin painava syy??
Miksei myös jalkakäytävän reunaa ole maalattu keltaiseksi?
Nythän tuohon pysäköidään kaikesta huolimatta eli vaikuttaa puhtaaalta rahastukselta.
Kommentit (6)
Pysäköinti sallittu 2h kiekolla arkisin klo 8-20, merkistä taaksepäin.
Muina aikoina ja muihin suuntiin kielletty. Lähtökohtaisesti taajama-alueilla on aluepysäköintikielto voimassa, eli pysäköinti on kielletty, ellei sitä ole erikseen merkein sallittu.
Mikä tässä oli vaikeeta?
Sanni16kerava
Vierailija kirjoitti:
Pysäköinninvalvontaan ja kaupunkien liikennesuunnitteluun päätyy töihin sielultaan ja sydämeltään 100% pahoja ihmisiä, joiden pääasiallinen nautinnonlähde elämässä on tuottaa kipua, tuskaa ja taloudellista ahdinkoa muille ihmisille. Tämäkin tapaus on seurausta näiden kieroutuneiden ruojien sadistisista taipumuksista, joita pääsevät asemassaan toteuttamaan.
Oman kokemukseni Hki, Espoo, Vantaa kunnallisesta pysäköinninvalvonnasta on hyvinkin positiivinen. Maksua on joskus tullut aiheesta ja joskus taas kun on ollut asialliset perusteet, on maksu peruttu.
Yksityiset pysäköintifirmat taas.. ei ole ensimmäistäkään positiivista kokemusta tullut.
Vierailija kirjoitti:
Pysäköinti sallittu 2h kiekolla arkisin klo 8-20, merkistä taaksepäin.
Muina aikoina ja muihin suuntiin kielletty. Lähtökohtaisesti taajama-alueilla on aluepysäköintikielto voimassa, eli pysäköinti on kielletty, ellei sitä ole erikseen merkein sallittu.
Mikä tässä oli vaikeeta?
Sanni16kerava
Vaikeata on looginen ääliömäisyys käyttää ensisijaisena merkkinä Pysäköinti ja tarkennuksina kiekko ja !!! harvinainen tapa merkitä pysäköinnin KIELTO "tästä nuolesta lähtin". Aluepysäköintikielto merkitään justiin nuolella alaspäin niin on loogista autoilijan lukevan sinivalkoisen nuolean alaspäin merkitsevän pääkilven merkintää eli pysäköintialueen alkua.
Varmaan kohta Suomessakin pysäköinti on sallittu vain siellä missä ei ole tilaa...
https://www.youtube.com/shorts/jgwhWVizf48
Jos ei löydy parkkipaikkaa niin täytyy vaan kiertää korttelia.
Pysäköinninvalvontaan ja kaupunkien liikennesuunnitteluun päätyy töihin sielultaan ja sydämeltään 100% pahoja ihmisiä, joiden pääasiallinen nautinnonlähde elämässä on tuottaa kipua, tuskaa ja taloudellista ahdinkoa muille ihmisille. Tämäkin tapaus on seurausta näiden kieroutuneiden ruojien sadistisista taipumuksista, joita pääsevät asemassaan toteuttamaan.