Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko ruoka sinulle kulinaristinen nautinto vai kehon rakennuspalikka?
Kommentit (2)
Eipä nuo sulje toisiaan pois.
Rakennan herkkuruokani siten että se myös ravitsee ja huolehtii kehostani. Olemme hyviä ruuanlaittajia ja rakastamme herkullista ruokaa. Jokaisen aterian pitää olla nautinto joka saa huokailemaan onnesta.
No, tänään mennään riman alta itsetehdyllä makaronilaatikolla kun tyhjennetään ja siivotaan anopin asuntoa, mutta huomiselle haudutan hapankaaligulassin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kun tajusin satsata laatuun ja tajusin syödä elääkseni enkä elää syödäkseni, aloin laihtumaan.