HUS säästäisi 800 työntekijän ylimääräisen työajan, kun heivaisi Apotin helvettiin.
Kommentit (14)
Ennen muinoin hoitajat kirjoittivat potilastiedot käsin ja hoito oli hyvää. Apotti on täysin paska, hidas ja sekava. Vie tolkuttomasti aikaa. Samoja asioita klikataan moneen eri paikkaan. Lapsellinen, idioottimainen sovellus. T. Pian ex- hoitaja ( Hus).
Amen. Apotti vie tuhottomasti aikaa joten päivän potilasmäärät ovat vähentyneet. Samasta asiasta tulee toistuvasti kysymyksiä kun kukaan ei jaksa etsiä suunnitelmia aiemmista tiedoista. Lääkelistan hahmottaminen on tehty niin vaikeaksi, että pelkkä listan päivitys enemmän kuin yhtä sairautta potevalle menee ylitöiksi.
Apotin suunnittelijat pitäisi kukin velvoittaa laatimaan tuhannelle monisairaalle tiivistelmä, hoitosuunnitelma, jossa kerrotaan myös jo kokeillut asiat ja miksi ne eivät toimineet, lääkelista kahden vuoden resepteineen, diabeetikoille monisivuinen liitännäissairaudet, ajoterveysvaatimukset, sokeriseuranta ym. kymmeniä kliksutteluja vaativien erillissivujen täyttö. Tämä kaikki palkattomasti, ja hutaisten tehdyistä tulisi sakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen muinoin hoitajat kirjoittivat potilastiedot käsin ja hoito oli hyvää. Apotti on täysin paska, hidas ja sekava. Vie tolkuttomasti aikaa. Samoja asioita klikataan moneen eri paikkaan. Lapsellinen, idioottimainen sovellus. T. Pian ex- hoitaja ( Hus).
Varmaan tekstikin oli luettavampaa silloin kun kirjoittivat sulkakynällä kynttilän valossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen muinoin hoitajat kirjoittivat potilastiedot käsin ja hoito oli hyvää. Apotti on täysin paska, hidas ja sekava. Vie tolkuttomasti aikaa. Samoja asioita klikataan moneen eri paikkaan. Lapsellinen, idioottimainen sovellus. T. Pian ex- hoitaja ( Hus).
Varmaan tekstikin oli luettavampaa silloin kun kirjoittivat sulkakynällä kynttilän valossa.
Varmasti, verrattuna nykyiseen automaattiseen puheentunnistukseen
HUSn ylin johtaja istuu myös Apotin hallituksessa. Villi veikkaus, että pian kuulemme arvion, että toimii hyvin, on paras järjestelmä, eikä siitä luovuta, maksaa mitä maksaa. Ja se todellakin maksaa.
Apotti on yksi suurimpia epäonnistumisia HUS:n puolella, mutta kukaan tämän järjestelmän hyväksynyt taho ei tahdo tätä myöntää ja sen vuoksi sitten irtisanotaan satoja ihmisiä. Pitäisi oikeasti siivota se onneton ylipalkattu hallinto ja johtoporras. Käsittämätöntä on, että nämä epäonnistumiset maksetaaan normiduunarien selkänahasta. Toivoisin, että HUS:n hoitohenkilöstö lääkäreitä myöten menisivät lakkoon.
Se varmaan onkin paras järjestelmä jos kaupallisia ei ole. Nuo ovat helposti niin pitkiä projekteja että tuhansia kpmsulentteja vää tää niitä niin kauan kuin piikki on auki ja lopputulos on vanhanaikainen valmistuessaan ja alkaa toimimaan vasta kun kilpailu uudesta käynnistyy.
Ja jos haluaa käyttää valmisohjlemaa joutuu naimisiin Microsoftin kanssa ja taas tarvitaan tuhat konsulttia räätälöimään talon toiminta järjestelmään sopivaksi
Vierailija kirjoitti:
HUSn ylin johtaja istuu myös Apotin hallituksessa. Villi veikkaus, että pian kuulemme arvion, että toimii hyvin, on paras järjestelmä, eikä siitä luovuta, maksaa mitä maksaa. Ja se todellakin maksaa.
Mikä on vaihtoehto? Uuden järjestelmän kehittäminen, mikä vie vuosia ja ties kuinka paljon rahaa, ja voi olla yhtä susi kuin Apotti? Paluu kynä ja paperi -aikaan kun seteleistäkin ollaan luopumassa?
Kyllä se järkevin tapa vain on yrittää parannella sitä Apottia.
Entistä järjestelmää ei enää ole eikä tule, vanhentunutta teknologiaa, eikä siihen löydy ylläpitäjiä tai sisällä tietoturvaa. Helppo se on huudella, että p-järjestelmä jos ei ole tarjota vaihtoehtoista ratkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen muinoin hoitajat kirjoittivat potilastiedot käsin ja hoito oli hyvää. Apotti on täysin paska, hidas ja sekava. Vie tolkuttomasti aikaa. Samoja asioita klikataan moneen eri paikkaan. Lapsellinen, idioottimainen sovellus. T. Pian ex- hoitaja ( Hus).
Varmaan tekstikin oli luettavampaa silloin kun kirjoittivat sulkakynällä kynttilän valossa.
Diagnoosejakin oli suppeampi valikoima. Voi olla että sairasti pahaa sappea tai oli peräti riivattu.
Apotin ohjeet on järkyttävää kuraa.
😱Aapotti taitaa olla Petterin hyvävelikerhon suosiossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUSn ylin johtaja istuu myös Apotin hallituksessa. Villi veikkaus, että pian kuulemme arvion, että toimii hyvin, on paras järjestelmä, eikä siitä luovuta, maksaa mitä maksaa. Ja se todellakin maksaa.
Mikä on vaihtoehto? Uuden järjestelmän kehittäminen, mikä vie vuosia ja ties kuinka paljon rahaa, ja voi olla yhtä susi kuin Apotti? Paluu kynä ja paperi -aikaan kun seteleistäkin ollaan luopumassa?
Kyllä se järkevin tapa vain on yrittää parannella sitä Apottia.
Entistä järjestelmää ei enää ole eikä tule, vanhentunutta teknologiaa, eikä siihen löydy ylläpitäjiä tai sisällä tietoturvaa. Helppo se on huudella, että p-järjestelmä jos ei ole tarjota vaihtoehtoista ratkaisua.
Vaihtoehtoisia toimivia järjestelmiä on vaikka kuinka paljon. Onhan näitä kuntakin, jotka ovat luopuneet Apotista ja siirtyneet muuhun, kun totesivat toimimattomaksi. Kallis, sysipaskajärjestelmä... jäljellä enää vain tuhat klikkausta, niin olet saanut kirjauksesi tehtyä. HUSin pamput vain eivät nöyrry myöntämään tehneensä valtavan erehdyksen. Onneksi en ole ENÄÄ husissa töissä. Koin tuo Apotti-paskan ja henkilökunnan kyykytyksen, eikä ole ikävä!
Eihän Apotti-tukikaan osannut auttaa Apotin käyttöön liittyvissä asioissa, nostivat kädet pystyyn ja totesivat selvittelevänsä asiaa, vastaustahan ei koskaan tullut tai sitten vastasivat, että vika on käyttäjässä. Tosin eivät osanneet tarkemmin kertoa, mikä oli se vika, jonka käyttäjä teki.
Tukihenkilöt tekisivät kirjaukset kirjoituskoneella nopeammin ja edullisemmin kuin koko Apottiin käytetty summa