S-ryhmä ja sähköinen kassakuitti sekä paperiton asiointi
Katselin s-ryhmän nettisivuilta miten nämä otetaan käyttöön, siihen asti kaikki selvää, mutta sitten viimeinen vaihe käyttöön otossa on minulle vähän epäselvä:
"Jos otat käyttöön paperittoman asioinnin, niin päivitä tieto paperikuitittomuudesta S-Etukorttiisi toimipaikan itsepalvelupisteessä: laita kortti sirulukijaan ja paina F1-näppäintä."
Osaako joku kertoa minulle mitä tuolla itsepalvelupisteellä tarkoitetaan? Onko esim. se itsepalvelukassa tuollainen itsepalvelupiste... niin korttihan laitetaan sirunlukijaan - meikäläisen kohdalla vain bonusten lukua varten - maksan toisella kortilla...
Mikä tuo itsepalvelupiste on?
Kommentit (35)
Tässä erilainen "ohje". Kerää ostokset ja maksa käteisellä kassalle. Käytä kassaa missä työskentelee ihminen ja käytä maksamiseen paperirahaa. Vältä myös bonuskorttien käyttämistä.
Näin tuet pienipalkkaisia kassatyöntekijöitä kun luot työtä. Käteisen käyttö myös estää sitä ettei käteinen poistu yhteiskunnasta. Ilman käteistä kaikki rahaliikenne tulee valvovan silmän alle, nettiin. Bonuskorttien käyttö puolestaan on kyttäämistä "mitä nuokin ostaa".
Bonus ei ole rahaa ihmisille, se vaan on ylihintaisten tuotteiden takaisin maksua asiakkaille. Olisikin mielenkiintoinen kysymys minne se ss-ryhmän voitto oikein menee. K sentään jakaa sen osakkeiden omistajille.
Mihin se sähköinen kuitti menee? Minulle on sattunut parin viikon aikana kolme kertaa, että hinta kassalla korkeampi kuin hyllyssä. Pitääkö selata sähköpostia?
Vierailija kirjoitti:
Tässä erilainen "ohje". Kerää ostokset ja maksa käteisellä kassalle. Käytä kassaa missä työskentelee ihminen ja käytä maksamiseen paperirahaa. Vältä myös bonuskorttien käyttämistä.
Näin tuet pienipalkkaisia kassatyöntekijöitä kun luot työtä. Käteisen käyttö myös estää sitä ettei käteinen poistu yhteiskunnasta. Ilman käteistä kaikki rahaliikenne tulee valvovan silmän alle, nettiin. Bonuskorttien käyttö puolestaan on kyttäämistä "mitä nuokin ostaa".
Bonus ei ole rahaa ihmisille, se vaan on ylihintaisten tuotteiden takaisin maksua asiakkaille. Olisikin mielenkiintoinen kysymys minne se ss-ryhmän voitto oikein menee. K sentään jakaa sen osakkeiden omistajille.
S-ryhmän osuuskaupat jakavat voiton omistajilleen, eli vihreän kortin haltijoille.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se sähköinen kuitti menee? Minulle on sattunut parin viikon aikana kolme kertaa, että hinta kassalla korkeampi kuin hyllyssä. Pitääkö selata sähköpostia?
Se menee etukorttikäyttäjän asiakastietoihin netissä. Sieltä ne kuitit löytyvät. Säilytetään viisi vuotta nettiin arkistoituina.
No, mulla ei varsinaisissa s-ryhmän kaupoissa ole käynyt mitään hintasotkuja, mutta yhteistyökumppanina olevan apteekin tuotteessa oli pientä hintaeroa nettimainokseen verrattuna.... mutta se ero selvitettiin kassatoimihenkilön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä erilainen "ohje". Kerää ostokset ja maksa käteisellä kassalle. Käytä kassaa missä työskentelee ihminen ja käytä maksamiseen paperirahaa. Vältä myös bonuskorttien käyttämistä.
Näin tuet pienipalkkaisia kassatyöntekijöitä kun luot työtä. Käteisen käyttö myös estää sitä ettei käteinen poistu yhteiskunnasta. Ilman käteistä kaikki rahaliikenne tulee valvovan silmän alle, nettiin. Bonuskorttien käyttö puolestaan on kyttäämistä "mitä nuokin ostaa".
Bonus ei ole rahaa ihmisille, se vaan on ylihintaisten tuotteiden takaisin maksua asiakkaille. Olisikin mielenkiintoinen kysymys minne se ss-ryhmän voitto oikein menee. K sentään jakaa sen osakkeiden omistajille.
Kannattaa jatkaa samaa linjaa, foliopää.
Et varmaan uskaltaisi ostaa banaania ja liukkaria samaan aikaan kun niin häpeät.
Heikko itsetunto ja harhaiset kuvitelmat että ketään kiinnostaa sinun ostoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se sähköinen kuitti menee? Minulle on sattunut parin viikon aikana kolme kertaa, että hinta kassalla korkeampi kuin hyllyssä. Pitääkö selata sähköpostia?
Mulla on S-mobiili puhelimessa,sieltä näkee kuitit ym.
Vierailija kirjoitti:
Infopisteiden läheisyydessä sijaitsee tälläinen maksupäätteen näköinen lukulaite, johon asetat korttisi ja maksamisen sijaan vaihtoehtoina on vain Päivitä.
Henkilökunta auttaa varmasti löytämään,
Itselläni kuititon käytössä jo muutaman vuoden.
Ai senkö takia minulle tulee paperikuitti vaikka olen valinnut sähköisen jo vuosia sitten. Meillä ei ole mitään infopistettä S marketissa. Onko siellä joku laite jossain vai pakkoko sitä on isolle kirkolle lähteä asian takia?
Sähköisestä kuitista ollut ihan konkreettista hyötyä, kun takuukuitit tallentuvat myös sähköisesti. Vikaantunutta laitetta palauttaessa on kuitit löytyneet helposti s-mobiilista.
Kuka alkaa kyttäämään kuitteja jossain netissä.Muutenkin tulee paljon vääriä hintoja,haluan kuitin heti.Sovelluksia on turha tyrkyttää ,kaikki eivät halua.
Vierailija kirjoitti:
Kuka alkaa kyttäämään kuitteja jossain netissä.Muutenkin tulee paljon vääriä hintoja,haluan kuitin heti.Sovelluksia on turha tyrkyttää ,kaikki eivät halua.
No sitten pidät paperikuitit, ei tässä kukaan ole sinua pakottamassa niistä luopumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Infopisteiden läheisyydessä sijaitsee tälläinen maksupäätteen näköinen lukulaite, johon asetat korttisi ja maksamisen sijaan vaihtoehtoina on vain Päivitä.
Henkilökunta auttaa varmasti löytämään,
Itselläni kuititon käytössä jo muutaman vuoden.
Ai senkö takia minulle tulee paperikuitti vaikka olen valinnut sähköisen jo vuosia sitten. Meillä ei ole mitään infopistettä S marketissa. Onko siellä joku laite jossain vai pakkoko sitä on isolle kirkolle lähteä asian takia?
Meidän Ässässä on vaan pieni pöytä sisäänkäynnin lähellä ja siinä se laite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Infopisteiden läheisyydessä sijaitsee tälläinen maksupäätteen näköinen lukulaite, johon asetat korttisi ja maksamisen sijaan vaihtoehtoina on vain Päivitä.
Henkilökunta auttaa varmasti löytämään,
Itselläni kuititon käytössä jo muutaman vuoden.
Ai senkö takia minulle tulee paperikuitti vaikka olen valinnut sähköisen jo vuosia sitten. Meillä ei ole mitään infopistettä S marketissa. Onko siellä joku laite jossain vai pakkoko sitä on isolle kirkolle lähteä asian takia?
Kyllä jokaisessa kaupassa varmasti se korttipääte vähintään pitäisi löytyä. Ainakin itse päivitin korttini juuri S-Marketissa, jossa ei ole infopistettä erikseen.
Mulla on sähköinen kuitti ja silti tulee paperikuitti kassalla. Hyvä systeemi. Voi tarkistaa heti siinä paperikuitista eikä tartte kaivaa kännyä esille.
Vierailija kirjoitti:
Kuka alkaa kyttäämään kuitteja jossain netissä.Muutenkin tulee paljon vääriä hintoja,haluan kuitin heti.Sovelluksia on turha tyrkyttää ,kaikki eivät halua.
Mulle pamahtaa se sähköinen kuitti S-Mobiiliin heti maksamisen jälkeen.
Ihmiset ei ymmärrä miten tärkeää käteisen käyttö on! Aina käteistä ja boikottiin liikkeet missä käteinen ei käy!
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ei ymmärrä miten tärkeää käteisen käyttö on! Aina käteistä ja boikottiin liikkeet missä käteinen ei käy!
No senkun käytät ja boikotoit, minä en.
Vierailija kirjoitti:
Kuka alkaa kyttäämään kuitteja jossain netissä.Muutenkin tulee paljon vääriä hintoja,haluan kuitin heti.Sovelluksia on turha tyrkyttää ,kaikki eivät halua.
Minä kyttään kun on muisti huono. Selvitän välillä ostoksiani ja mitä olen tehnyt minäkin päivänä katsomalla kuitit
Vierailija kirjoitti:
Mihin se sähköinen kuitti menee? Minulle on sattunut parin viikon aikana kolme kertaa, että hinta kassalla korkeampi kuin hyllyssä. Pitääkö selata sähköpostia?
Hölmö!!!
Se sähköinen kuitti löytyy s-mobiilin kuitit osiosta
Infopisteiden läheisyydessä sijaitsee tälläinen maksupäätteen näköinen lukulaite, johon asetat korttisi ja maksamisen sijaan vaihtoehtoina on vain Päivitä.
Henkilökunta auttaa varmasti löytämään,
Itselläni kuititon käytössä jo muutaman vuoden.