Arjen sankari, kuinka voin helpottaa työtäsi tai parantaa päivääsi?
Haluaisin siis olla mahdollisimman helppo ja mukava asiakas kun olen kaupassa, ravintolassa jne.
Kaveri oli aiemmin kassalla töissä ja hän sanoi, että 90% asiakkaista ei jää mieleen mitenkään. Sitten ne 5% ikävimmät ja 5% iloisimmat tapaukset jää muistiin.
Yksi juttu mitä teen on, että yritän kääntää muovikassin viivakoodin niin, että se löytyisi helposti ja olisi nopea skannata.
Ravintolassa joskus jos olen isommalla porukalla syömässä laitamme lautaset päällekkäin lähtiessä, että ne olisi helpompi korjata pöydästä pestäväksi.
Varmasti on paljon muuta pientä, mitä voisi tehdä mutta mitä ei tule mieleen.
Tai sitten osa näistä menee haitan puolelle, eikä helpota kenenkään töitä yhtään(?)
Olisi mukava kuulla kommenttia. Minkälaista käytöstä toivoisitte asiakkailta?