Annan usein kriittistä palautetta myyjien toiminnasta ja monilla on hankaluuksia ottaa sitä vastaan
Näkee selvästi, kun muistutan, että myyjän tulee palvella asiakasta, että myyjälle ottaa lujille kuunnella minua. Asiakas on kuitenkin kuningas ja jos saan puutteellista tai hidasta palvelua, annan siitä muikkarit. Minä olen asiakkaana kuningas. Mitä myyjä oikein luulee?
Kommentit (6)
Jos tarkoitus on provoilla, niin siitäkin huolimatta on olemassa kaikesta valittavia asiakkaita syystä kuin syystä. Asiakas saa olla oikeassa, jos se on keino päästä myös asiakkaasta nopeasti eroon. Sitten, jos puhutaan korvauksista, ja joita jotkut asiakkaat tarkoituksellisesti koettavat itselleen junailla, on pakko käydä valituksen syy läpi asiakkaalle suoremmin puhuen. Joskus on parempi päästä huonosta, valittavasta asiakkaasta eroon antamalla hänen suuttua kuin lutrata jotakin pikku valitusta pitkään.
Asiakas on kuningas. Kaupan kassojen, kuten Sannan, on sitä vaikea ymmärtää.
Miten sä itse voit? Eikö jatkuva negatiivisuuden jakaminen tee omastakin elämästä kurjempaa?
Isoin etikettivirhe on huomautella muiden virheistä, silloin rikkoo itse etikettiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä itse voit? Eikö jatkuva negatiivisuuden jakaminen tee omastakin elämästä kurjempaa?
Isoin etikettivirhe on huomautella muiden virheistä, silloin rikkoo itse etikettiä.
Mistä ihmeen etiketistä puhut?
Myyjille työantaja on kuningas. Kauppiiaalle ehkä vähän enemmän se asiakas. Joten valitukset kannattaisi suunnata suoraan sinne työnantajalle.
Kuningas? Pyh,olet ärsyttävintä pohjasakkaa.