Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annan usein kriittistä palautetta myyjien toiminnasta ja monilla on hankaluuksia ottaa sitä vastaan

Vierailija
25.06.2022 |

Näkee selvästi, kun muistutan, että myyjän tulee palvella asiakasta, että myyjälle ottaa lujille kuunnella minua. Asiakas on kuitenkin kuningas ja jos saan puutteellista tai hidasta palvelua, annan siitä muikkarit. Minä olen asiakkaana kuningas. Mitä myyjä oikein luulee?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningas? Pyh,olet ärsyttävintä pohjasakkaa.

Vierailija
2/6 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitus on provoilla, niin  siitäkin huolimatta on olemassa kaikesta valittavia asiakkaita syystä kuin syystä. Asiakas saa olla oikeassa, jos se on keino päästä myös asiakkaasta nopeasti eroon. Sitten, jos puhutaan korvauksista, ja joita jotkut asiakkaat  tarkoituksellisesti koettavat itselleen junailla, on pakko käydä valituksen syy läpi asiakkaalle suoremmin puhuen. Joskus on parempi päästä huonosta, valittavasta asiakkaasta eroon antamalla hänen suuttua  kuin lutrata jotakin pikku valitusta pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas on kuningas. Kaupan kassojen, kuten Sannan, on sitä vaikea ymmärtää.

Vierailija
4/6 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä itse voit? Eikö jatkuva negatiivisuuden jakaminen tee omastakin elämästä kurjempaa?

Isoin etikettivirhe on huomautella muiden virheistä, silloin rikkoo itse etikettiä.

Vierailija
5/6 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä itse voit? Eikö jatkuva negatiivisuuden jakaminen tee omastakin elämästä kurjempaa?

Isoin etikettivirhe on huomautella muiden virheistä, silloin rikkoo itse etikettiä.

Mistä ihmeen etiketistä puhut?

Vierailija
6/6 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjille työantaja on kuningas. Kauppiiaalle ehkä vähän enemmän se asiakas. Joten valitukset kannattaisi suunnata suoraan sinne työnantajalle.