Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiakaspalvelijalla on myös oikeuksia.

Vierailija
05.05.2022 |

Esimerkiksi puolustautua sanallisesti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen

Vierailija
2/5 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aasi ei osaa käyttäytyä niin hänelle voi aivan hyvin näpäyttää takaisin - ihmisiä tässä kaikki ollaan vaikka toiset nostavat itsensä esimerkiksi juuri asiakaspalvelijoiden yläpuolelle, nämä ovat useimmiten juuri niitä raskaimpia tapauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti on.

Asiakaspalvelijan ei tarvitse kuunnella eikä sietää mitä tahansa.

Mihinkään suunsoittoon ja solvaamiseen ei pidä kuitenkaan osallistua, vaan tehdä asiallisesti selvästi että raja kulkee tässä. 

Jos asiakas jatkaa rettelöintiöä tai muuta epäasiallista käytöstä on lupa pyytää häntä poistumaan. Palvella ei tarvitse. Jos pyyntö ei tehoa, useimmilla työpaikoilla (kaupoissa, julkisissa konttoreissa, hotolaitoksissa jne.) on kai nykyään mahdollista kutsua apua paikalle.

Vierailija
4/5 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä. Aspat eivät ole robotteja.

Vierailija
5/5 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelijoilla pitäisi olla lupa hakata. Kunnolla nyrkillä päin näköä niin loppuu se valitus.