Asiakaspalvelijalla on myös oikeuksia.
Kommentit (5)
Jos aasi ei osaa käyttäytyä niin hänelle voi aivan hyvin näpäyttää takaisin - ihmisiä tässä kaikki ollaan vaikka toiset nostavat itsensä esimerkiksi juuri asiakaspalvelijoiden yläpuolelle, nämä ovat useimmiten juuri niitä raskaimpia tapauksia.
Ehdottomasti on.
Asiakaspalvelijan ei tarvitse kuunnella eikä sietää mitä tahansa.
Mihinkään suunsoittoon ja solvaamiseen ei pidä kuitenkaan osallistua, vaan tehdä asiallisesti selvästi että raja kulkee tässä.
Jos asiakas jatkaa rettelöintiöä tai muuta epäasiallista käytöstä on lupa pyytää häntä poistumaan. Palvella ei tarvitse. Jos pyyntö ei tehoa, useimmilla työpaikoilla (kaupoissa, julkisissa konttoreissa, hotolaitoksissa jne.) on kai nykyään mahdollista kutsua apua paikalle.
Asiakaspalvelijoilla pitäisi olla lupa hakata. Kunnolla nyrkillä päin näköä niin loppuu se valitus.
Amen