Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko pussi pyttipannu oikeaa ruokaa?
Kommentit (5)
Eines se on..Mutta ei pahimmasta päästä. Ihan kyllä hyvällä omatunnolla söisin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä tein tänään itse ja söin hyvällä omatunnolla.
Kaikki ruoka on oikeaa ruokaa.
En kyllä ihan tajua einespyttäriä, kun perunaa ja makkaraa saa myös sellaisenaan kaupasta, mutta jokainen tyylillään.
Tarkkaan ottaen taitaa olla puolivalmiste eli ei ole kypsennetty aivan valmiiksi asti.
Alue: Aihe vapaa
Riippuu siitä, minkä mieltää ruuaksi.