Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Bauhaus eli Puuilo
02.04.2022 |
Tajusin, että Bauhaus on puutalo suomeksi. Onkohan Puuilo lainannut siltä nimen, tyyliin Tokmanni Stockmannilta? Puutalo olisi outo nimi, mutta talosta väännöksiä mietittäessä tulee mieleen ilotalo, missä on iloa, mutta väärä henkäys rautakaupalle. Niin, siitäkö väännettiin sitten Puuilo?
Voisiko tämä teoria pitää paikkansa?
Terveisin Palstaloogikko
Kommentit (2)
Puuilo oli alunperin lelukauppa jonka slogan oli puusta iloa kaikille tms. Tosi juttu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Bauhaus on rakenna talo.