Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku käynyt tällä viikolla Fazerin Stockmannin tai Café Kluuvikatu 3 -kahvilassa Helsingissä?

Vierailija
16.02.2022 |

Kysytäänkö niissä edelleen koronapassia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazer kahvila Stockmann 8 krs. Suppea suolaisten leipien ym. valikoima. Itse käyn työkavereiden kanssa muutaman kerran viikossa klo 12 jälkeen olemme huomanneet, että usein kukaan ei täytä tyhjiä tarjottimia kylmätiskissä miksei henkilökunta hoida asiaa? Viimeksi olisimme ottaneet lohileivät jokainen, mutta tarjolla oli vain yksi kysyimme, mutta rouva sanoi, että niitä tuodaan odotimme 15 min. ei tuotu? meillä on 45 min ruokatauko, joten emme voi odottaa. Nyt pikkuhiljaa siirrymme johonkin keskustan muuhun kahvilaan jossa valikoimaa riittää ja niitä täytetään ripeästi. 

Vierailija
2/14 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen, kun on leipä tehtaan kahvilasta kyse, niin luulisi, että valikoimaa olisi. Olen huomannut saman kahvila on iltaan saakka auki ja tarjonta noin vähäistä jo päivällä. Henkilökuntaa kyllä vaikuttaa olevan ja ystävällistä se pitää sanoa, mutta mikä mättää eikö esimiehet tarkista päivisin, että hommat hoituu? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää näin maineikkaan yrityksen kahvilassa, mutta ei hätää keskustassa on kahviloita vierivieressä joten valinnanvaraa on.

Vierailija
4/14 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon ollu tyytyväinen leivonnaiset on ihania ym. kahvi aina tuoretta onhan siel suolasiakin tarjottavia siel on ollut varmaan kiirettä ettei henkilökunta ole ehtinyt täyttää tiskiin.

Vierailija
5/14 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vain ja ainoastaan sinulta, ap.

Vierailija
6/14 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, vain ja ainoastaan sinulta, ap.

SP on koulun keittiöapulainen joka tietää keittiöhommat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, vain ja ainoastaan sinulta, ap.

SP on koulun keittiöapulainen joka tietää keittiöhommat. 

Tarkoitin AP:tä sorry! 

Vierailija
8/14 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, vain ja ainoastaan sinulta, ap.

SP on koulun keittiöapulainen joka tietää keittiöhommat. 

Kuka SP ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on koulun keittiöapulainen eikä hirveen suosittu/pätevä, mutta arvostella osaa. Olin sen työkaveri ja aina moittimassa....

Vierailija
10/14 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on koulun keittiöapulainen eikä hirveen suosittu/pätevä, mutta arvostella osaa. Olin sen työkaveri ja aina moittimassa....

Sen olen huomannut hänen kommentoistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 Miksi esimies ei tee mitään, jos asiakkaat valittaa? 

Vierailija
12/14 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 Miksi esimies ei tee mitään, jos asiakkaat valittaa? 

Sen takia ei tarvi tehdä mitään, kun asiakkaita riittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

 Miksi esimies ei tee mitään, jos asiakkaat valittaa? 

Sen takia ei tarvi tehdä mitään, kun asiakkaita riittää?

Sellainen esimies joka ei ota huomioon asiakkaan valitusta ei ole pätevä.

Vierailija
14/14 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, kun on kyse Stockmann tavaratalon kahvilasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan