Lue keskustelun säännöt.
Älykellosta kysymys!!
87mh
25.11.2021 |
Iltaa kaikille!
Nyt joululahjaostoksia miettiessä, kysyisin sellaista, että minkä merkkistä älykelloa suosittelisitte? Mikä on mielestänne ollut paras? Ja onko missään älykellossa mahdollisuutta vastata tukevaan puheluun tai vastata saapuneisiin viesteihin?
Kiitos avustanne!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Apple watch 7:lla ainakin voi kirjoittaa viestejä. Vanhemmissa Applen malleissa on vain ne default vaihtoehdot millä voi vastata. Toisaalta halvemmallakin Applen kelloilla voi soittaa ja vastata puhelimeen, jos on puhelin lähellä tai cellular malli. Applen kelloon voi myös laittaa maksukortin, jolla voi maksaa kaikkialla, jossa on lähimaksu. On todella kätevä ominaisuus.
Muista kelloista en osaa sanoa mitään.