Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko meillä tartuntatautilaissa vai missä nykyään, että koululainen voi jäädä kotiin jos kotona on riskiryhmäläinen ?
11.08.2021 |
Vai missä se on ?
Keväällä 2020 kun koulut avattiin 2 viikoksi jotta epidemia etenee, oli hyvin tarkat ja tiukat säännöt sille kuka voi olla pois koulusta. Poissaolosäännöt olivat samat kuin normaaliakoinakin eikä poikkeuksia sallittu vaan onko nyt määräyksiä höllätty ?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei. Sinua on vedetty höplästä.