Lue keskustelun säännöt.
Miksi korona pelottaa?
21.07.2021 |
Pelottaako sinua kotona ja jos niin miksi? Nythän alkaa olla jo suht normaalia. Rokotetun, käsiä pesevän, maskia tungoksessa käyttävän ei tarvitse pelätä mitään.
Kommentit (2)
Ei. Ei jaksa hukata aikaa sellaiseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kysymys tosiaan: pelottaako korona, ei kotona.