Kenelle reklamaatio, jos tilaa nettikaupasta ja tuotteen laatu huono?
Eli otsikossa olikin jo se kysymys. Nettikaupasta tilannut tuotteen (ponnarihiustenpidennys). Olen sairauden takia menettänyt suurimman osan hiuksista ja halusin kokeilla, olisiko tuo vaihtoehto ennen täyden peruukin hankkimista. Ihan kiva olikin, mutta kahden, siis kahden käyttökerran jälkeen tuote repsottaa, saumat purkaantuu, hiuksia irtoaa tuppoina yms. Ja ne kaksi käyttökertaa ovat olleet parin tunnin mittaisia, en ole missään reiveissä käynyt luuttuamassa niillä lattioita.
Nyt mietin, että haluaisin reklamoida, mutta kenelle sen oikein teen. Tuskin ainakaan nettikaupalle? Suomessa on yksi tämän tuotemerkin liike, voinko mennä sinne reklamoimaan vai koskeeko se vaan sieltä ostettuja tuotteita? Tosi harvoin on tarvinnut reklamoida, kun pyrkinyt miettimään ostokset tosi tarkkaan aina, mutta nyt näköjään tuli huti...
Kommentit (2)
Aijaa, onko näin? Kun tuote oli kuitenkin oikea, laatu vaan siinä huono. Mutta ehkä sitten kokeilen sitä...
Sinne, mistä ostit. Eli nettikaupalle.