Asiakas suuttui ilman syytä.
Asiakas oli jättänyt kärryt kaupan parkkipaikalle. Seuraavalla kerralla kysyin ystävällisesti häneltä, että jäikö jotain viime kerralla parkkipaikalle? Hän ihmetteli ja sitten kun mainitsin kärryistä niin hän suuttui. Sanoin takaisin "Tiedän, että kärryn palauttamiseen vaaditaan suurta älykkyyttä ja hyvää kuntoa." Lupasi tehdä valituksen. Noh, nauretaan pomon kanssa yhdessä.
Kommentit (6)
Huonoa käytöstä, saakin tehdä valituksen sinusta. Toivottavasti tämä keissi oli vitsi...
Trollit lisäävät kaupan henkilökunnan aliarvostusta entisestään.
Kuningaskuluttajalle voi välillä tulla yllätyksenä, että kusipäisyyttä ei arvosteta.
Ärsyttää kyllä, että noita kärryjä löytyy joidenkin jäljiltä pitkin kyliä.
Ei apinoita ruokakauppaan.
Sellainen pomo, joka asiakkailleen naureskelee, on kohta entinen pomo.
Sä saat nyt potkut 👉