Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muista että aina kun huudat/kiukuttelet asiakaspalvelijalle, myyjälle tms.

Vierailija
11.02.2021 |

Hän on sinua henkisesti kypsempi ja tasapainoisempi kun ottaa rauhallisesti vastaan epäkohteliaan käytöksesi joka todennäköisesti johtuu jo valmiiksi huonosta olostasi.

Vaikka tilanne olisi mikä, paremmin käyttäytyvä on aina se fiksumpi osapuoli.
Ja tiedän että on myös epäystävällisiä asiakaspalvelijoita. Itselläkin on joskus palanut käpy ja jälkeenpäin on hävettänyt. Kaikkia ei edes hävetä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on lukenut aspojen avautumisia työnsä kauheudesta, niin ilmeisesti ainoa oikea lähestymistapa on automatisoida heidät.

Kaikki ovat onnellisempia.

Vierailija
2/3 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on lukenut aspojen avautumisia työnsä kauheudesta, niin ilmeisesti ainoa oikea lähestymistapa on automatisoida heidät.

Kaikki ovat onnellisempia.

Joka alalla on niitä asioita jotka ärsyttää ja joihin kyllästyy. Ja ei kai se asiakkaan huono käytös nyt ainakaan päivää piristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko passiivis-agressiivinen suhtautuminen myös "paremman" ihmisen ominaisuuksiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan