Muista että aina kun huudat/kiukuttelet asiakaspalvelijalle, myyjälle tms.
Hän on sinua henkisesti kypsempi ja tasapainoisempi kun ottaa rauhallisesti vastaan epäkohteliaan käytöksesi joka todennäköisesti johtuu jo valmiiksi huonosta olostasi.
Vaikka tilanne olisi mikä, paremmin käyttäytyvä on aina se fiksumpi osapuoli.
Ja tiedän että on myös epäystävällisiä asiakaspalvelijoita. Itselläkin on joskus palanut käpy ja jälkeenpäin on hävettänyt. Kaikkia ei edes hävetä.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Kun on lukenut aspojen avautumisia työnsä kauheudesta, niin ilmeisesti ainoa oikea lähestymistapa on automatisoida heidät.
Kaikki ovat onnellisempia.
Joka alalla on niitä asioita jotka ärsyttää ja joihin kyllästyy. Ja ei kai se asiakkaan huono käytös nyt ainakaan päivää piristä.
Kuuluuko passiivis-agressiivinen suhtautuminen myös "paremman" ihmisen ominaisuuksiin?
Kun on lukenut aspojen avautumisia työnsä kauheudesta, niin ilmeisesti ainoa oikea lähestymistapa on automatisoida heidät.
Kaikki ovat onnellisempia.