Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
AstraZenecan koronarokote
Rokotustako
08.12.2020 |
Valmistajan mukaan 3 henkilöä 25000sta sai vakavia oireita. Miljardia ihmistä kohden tämä tekee jo 125000 tapausta. Pidän prosenttiosuutta todella suurena. Menisitkönitse lennolle jos joka 25000. lento putoaisi??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meidän tehotytöt on päättäneet lähteä kaikkein halvimmalla ja heikoimmalla rokotteella taisteluun koronaa vastaan. Onnea Suomi ja suomalaiset, päättäjät ovat tilanneet tätä surkeaa rokotetta suurimmalle osalle väestöä annettavaksi.
PS. koska teho rokotteella on naurettavan hono, ovat nyt päättääneet terästää koktailia sputnikilla. Sanoisin, että siinä on jo melkoinen ihmiskoe tulossa jos tota elimistöönsä saa. Paljonko omaisille on varattu korvauksia varten rahaa?