Lue keskustelun säännöt.
Joku viestinnän asiantuntija kommentoi Ylellä tuo Vastaamo-keissiä, oli myös itse yksi uhreista, aika jäätävää kommenttia tuli....
31.10.2020 |
Vastaamo on kriisiviestinnän näkökulmasta tehnyt kaiken täysin pieleen.
Sieltä olisi pitänyt etukäteen tulla tarkat ohjeet ihan oma-aloitteisesti jokaisella asiakkaalle esim. identiteetin turvaamiseen.
Mielellään heti myös rahallinen kompensaatio erilaisiin kuluihin ja vaivannäköön mitä eri toimenpiteet käytännössä aiheuttavat.
Muiltakin osin Vastaamon toiminta oli täysin ala-arvoista.
Siis varsinainen tietoturva on tietysti vielä ihan oma asiansa, mutta kriisiviestintä hoidettu myös täysin päin pers*ttä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla