Lue keskustelun säännöt.
Kuparikierukan poistaneet kertokaa!
31.01.2009 |
Onko väliä missä kierron vaiheessa kierukka otetaan pois? Onko kivulias toimenpide?
Onko kierukka vaikuttanut raskautumiseen?
Kertokaahan, kun kolmannesta olen alkanut haaveilla =)
Kommentit (4)
En muista enä¨. Samantien tulin raskaaksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
otettiin maanantaina pois ja jo keskiviikkona olin raskaana.poika nyt 6v
Poisto ei sattunut, ihan pieni nipistys tuntui.
En usko, että vaikutti raskaaksitulemiseen, toisesta ehkäisemättömästä kierrosta tärppäsi. Eka kierto kierukan poiston jälkeen oli normaalia pidempi, en tiedä johtuiko kierukan poistosta vai oliko vain sattumaa.
Raskaaksi tulosta en tiedä, kun itse vaihdoin kierukan pillereihin