Ihmeellistä Saton palvelu kun haluaisi vuokrata asunnon
Sähköposti tuli että jos haluatte käydä katsomassa asuntoa, voitte soittaa Lassila & Tikanojan numeroon x ja sopia ajan näytöstä.
Olen jonottanut nyt kahdessa erässä ensin aamulla 15min ja nyt jo 20min eikä puhelimeen vastata.
Näyttöä ei siis saa sovittua eikä tämä jonottaminen ole ilmaista.
Saton asuntoja näkyy olevan paljon vapaina ja tämäkin ollut jo hyvän aikaa. Vuokrat kalleimmasta päästä. Olisi kiinnostanut kyllä nähdä asunto, mutta tämän perusteella pitää nyt ilmeisesti unohtaa ainakin tämän firman vuokraamat.
Kommentit (19)
Mitäs jos laittaisit palautetta ihan sinne Satolle. Ei ne täällä vauva-palstalla päivystä.
Eihän tuo Saton vika ole, että L&T ei vastaa puhelimeen.
Sato, Lumo ja moni iso toimija on kyllä hinnoitellut itsensä pihalle, jos ei ihan pakko ole heiltä asuntoa ottaa niin moni hakee asuntonsa muualta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo Saton vika ole, että L&T ei vastaa puhelimeen.
Kyllä se Saton vika on kun eivät selvästikään ole raaskineet maksaa omasta henkilöstä joka vastaisi puhelimeen vaan puhelut ohjataan L&T aspaan joka ruuhkaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo Saton vika ole, että L&T ei vastaa puhelimeen.
Kyllä se Saton vika on kun eivät selvästikään ole raaskineet maksaa omasta henkilöstä joka vastaisi puhelimeen vaan puhelut ohjataan L&T aspaan joka ruuhkaantuu.
...joten sun mielestä järkevin ratkaisu on kitistä täällä sen sijaan, että soittaisit reippaasti Satolle ja selittäisit tilanteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo Saton vika ole, että L&T ei vastaa puhelimeen.
Kyllä se Saton vika on kun eivät selvästikään ole raaskineet maksaa omasta henkilöstä joka vastaisi puhelimeen vaan puhelut ohjataan L&T aspaan joka ruuhkaantuu.
...joten sun mielestä järkevin ratkaisu on kitistä täällä sen sijaan, että soittaisit reippaasti Satolle ja selittäisit tilanteen?
Taisin kirjoittaa näkymättömällä musteella kun en näe tuollaista sanoneeni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo Saton vika ole, että L&T ei vastaa puhelimeen.
Kyllä se Saton vika on kun eivät selvästikään ole raaskineet maksaa omasta henkilöstä joka vastaisi puhelimeen vaan puhelut ohjataan L&T aspaan joka ruuhkaantuu.
...joten sun mielestä järkevin ratkaisu on kitistä täällä sen sijaan, että soittaisit reippaasti Satolle ja selittäisit tilanteen?
Taisin kirjoittaa näkymättömällä musteella kun en näe tuollaista sanoneeni?
Et ole myöskään millään tavalla ilmaissut ottaneesi yhteyttä Satoon asian tiimoilta. Täällä kyllä jostain käsittämättömästä syystä kitiset.
Satosta saa lukea kaikkea mielenkiintoista keskustelupalstoilta. Niiden perusteella firma kannattaa jättää väliin. Onkohan olemassa hyviä vaihtoehtoja yksityisille vuokranantajille?
Talomies - palvelut ja yleisavain on sillä lassila&tiknojalla. Ei Saton toimistovirkailija lähde asuntoja näyttään.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos laittaisit palautetta ihan sinne Satolle. Ei ne täällä vauva-palstalla päivystä.
Julkinen palaute toimii usein paremmin näiden paskaa palvelua tuottavien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Talomies - palvelut ja yleisavain on sillä lassila&tiknojalla. Ei Saton toimistovirkailija lähde asuntoja näyttään.
Ehkä olisi syytä hoitaa asia toisin jos lassi ja tikanpojat ei hoida hommiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo Saton vika ole, että L&T ei vastaa puhelimeen.
Kyllä se Saton vika on kun eivät selvästikään ole raaskineet maksaa omasta henkilöstä joka vastaisi puhelimeen vaan puhelut ohjataan L&T aspaan joka ruuhkaantuu.
No eihän tuossakaan mitään järkeä olisi että soitetaan satoon, sato sopisi ajan l&t:n kanssa, soittaisi takaisin asiakkaalle, aika ei sopisikaan joten soitetaan takaisin l&t:lle jne. Täytyisi olla yhtenevät ajanvarausjärjestelmät jotka ei sallisi päällekäin varauksia yms. Jajos saton työntekijä näyttäisi asuntoja niin niitähän täytyisi palkata ympäri suomea ties kuinka monta että ajomatkat kohteiden välillä säilyisi järkevinä, järjestää avaintenhallinta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo Saton vika ole, että L&T ei vastaa puhelimeen.
Kyllä se Saton vika on kun eivät selvästikään ole raaskineet maksaa omasta henkilöstä joka vastaisi puhelimeen vaan puhelut ohjataan L&T aspaan joka ruuhkaantuu.
...joten sun mielestä järkevin ratkaisu on kitistä täällä sen sijaan, että soittaisit reippaasti Satolle ja selittäisit tilanteen?
Luuletko että ne siellä Satolla ei tiedä? Kyllä ne sen tietää että halvalla ei saa hyvää palvelua, mutta heidän mielstään heillä asioiva roskasakki ei ansaitsekkaan parempaa palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan olemassa hyviä vaihtoehtoja yksityisille vuokranantajille?
Oman kokemukseni mukaan ei. Sato, Kojamo, Ilmarinen kaikki samanlaisia lieroja
Vierailija kirjoitti:
Talomies - palvelut ja yleisavain on sillä lassila&tiknojalla. Ei Saton toimistovirkailija lähde asuntoja näyttään.
Mutta jos heidän alihankkijansa ei tee tarpeeksi hyvää työtä, se on Saton ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo Saton vika ole, että L&T ei vastaa puhelimeen.
No on tietysti se sen vika joka palvelunsa ostaa. Jos palvelu on rikki, niin se pitää korjata. Tai sitten halpa hinta on tärkeämpi kuin toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talomies - palvelut ja yleisavain on sillä lassila&tiknojalla. Ei Saton toimistovirkailija lähde asuntoja näyttään.
Mutta jos heidän alihankkijansa ei tee tarpeeksi hyvää työtä, se on Saton ongelma.
Tai se on ihan vaan suunnitelman mukaista liiketoimintaa. Huonoa halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talomies - palvelut ja yleisavain on sillä lassila&tiknojalla. Ei Saton toimistovirkailija lähde asuntoja näyttään.
Mutta jos heidän alihankkijansa ei tee tarpeeksi hyvää työtä, se on Saton ongelma.
Tai se on ihan vaan suunnitelman mukaista liiketoimintaa. Huonoa halvalla.
Satolla ei kyllä mikään ole halpaa :D Homeisista (kirjaimellisesti) asunnoista lähes 20e/m2.
Huonoa palvelua kyllä!