Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko teinin pakko saada olla parvekkeella iltaisin ja aamuisin vaikka
12.07.2020 |
Sinne kuljetaan sen huoneen läpi missä minä nukun?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko sinun pakko nukkua siinä huoneessa, mistä kuljetaan parvekkeelle?
Vain teinisi tietää vastauksen siihen. Älä nyt vaan sano, että teini käy tupakilla parvekkeella.
Alue: Aihe vapaa
Tuossa tapauksessa ei.
Mutta toisaalta, mikä siinä sinua niin häiritsee?
Vaihtakaa huoneita jos parvekkeelle on enemmän käyttöä teinin puolesta kuin itselläsi.