Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelija, mikä ärsytti viimeksi?

Vierailija
23.06.2020 |

Kaikilla meillä niitä varmasti on, joten nyt antakaa palaa, saa avautua ja kenties saada vertaistukea! Mutta hei, tänne ei nyt kaivata asiakkaita puolustautumaan, kuinka minulla on oikeus tehdä ostoksia sulkemisajan jälkeen tai huutaa naama punaisena aspalle jne.

Oma viimeisin ärsytykseni. Olin tuossa iltavuorossa ja suljemme nyt poikkeuksellisesti tuntia aiemmin, kuten niin monet muutkin liikkeet. Tästä on maininta myymälän ovessa ja nettisivuilla. Viittä minuuttia vaille sulkemisajan tuli keski-ikäinen, nyrpeän oloinen pariskunta liikkeeseen. Tasalta pariskunnan nainen kysyi, milloin suljette. Sanoin, että no itseasiassa just nyt... Asiakas vastasi katsoneensa että suljemme tuntia myöhemmin, mutta silti ei, nämä ei tehneet elettäkään lähteäkseen (meillä ei saa ns. häätää asiakkaita pois, todella typerä sääntö), mies vaan penkoi lisää alekoria. Vähän kiireemmin tosin eli vähän edes yritti kiirehtiä lähtöä, kunnes tämä nainen toteaa miehelleen kuinka "ei tässä nyt mikään kiire ole". Tässä kohtaa olin todella kiukkuinen ja jouduin puremaan huulta, etten olisi kivahtanut jotain myyjän oman ajan arvostuksesta ja siitä, että ovi olisi pitänyt saada kiinni melkein 10 minuuttia sitten, minkä te hyvin tiedätte. No, lopulta tämä pariskunta tuli kassalle ja liike sai siitä hyvät kaupat ja minä saan kyllä ylityöstä palkan, mutta ai että sapetti tuo asenne: "Tässä mikään kiire ole kun MEILLÄ ei ole kiire, mitä tuosta myyjästä väliä." Koko käynnin ajan jotenkin paistoi se, että olin heille vain joku typerä myyjätyttönen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanon nyt vielä, että yleensä kyllä tykkään asiakaspalvelutyöstä ja suurin osa asiakkaista on meillä tosi mukavia, mutta välillä vaan on näitä jotka saa veren kiehumaan.

Ymmärrän myös jos oikeasti vahingossa jää huomaamatta että kaupan sulkemisaika tuli vastaan jo, mutta kun aloitusviestin tilanteessa ei ollut siitä kyse, vaan ihan vaan asiakkaiden ylimielisyydestä ja minä minä -asenteesta. He tiesivät kyllä, koska asia tuli puheeksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme