Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi töihin ilman omaa tahtoa pakotetut hoitajat eivät hommaa saikkua vaikkapa sormikoukulla niveliä rikkomalla?
12.05.2020 |
Hämmästelen aina noita väitteitä, että on pakko tehdä jotain. Mitään ei ole pakko tehdä. Jos oikeasti ette halua koronahoitajan hommiin, niin saikuttakaa ja lopettakaa valheellinen valitus, että on pakko.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla tarkkana, mitä kehostaan rikkoo. Sorminivelet paskana ei voi enää työskennellä hienomotoriikkaa ja näppäryyttä vaativissa tehtävissä. Vaikka koronateho kauhistuttaisi, harva haluaa kuitenkaan työkyvyttömäksi loppuiäksi.
Se olikin vain esimerkki. Saikuttaa voi monella tapaa. Filmattu masennus olisi toki minunkin valintani. Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pitää olla tarkkana, mitä kehostaan rikkoo. Sorminivelet paskana ei voi enää työskennellä hienomotoriikkaa ja näppäryyttä vaativissa tehtävissä. Vaikka koronateho kauhistuttaisi, harva haluaa kuitenkaan työkyvyttömäksi loppuiäksi.