Oletteko te muut saaneet SmartPostiin väärän koodin?
Jokin aika sitten kävi niin, että Postin antama SmartPostin koodi ei toiminut, mutta kun olivat menossa tyhjentämään laatikkoa niin ilmeisesti huomasivat asian ja lähettivät minulle uuden koodin eikä siis tarvinnut itse tehdä mitään paitsi odotella.
No, nyt kävi taas samalla tavalla, että se koodi ei toimikaan. Onko yleistäkin että saa väärän koodin vai onko minulle käynyt vain poikkeuksellisen huono tuuri? Ja tietääkö joku miten ne koodit asetetaan että miten on mahdollista että suht lyhyen ajan sisällä sama moka sattuu useasti?
Kommentit (1)
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
Ei ole sattunut väärää koodia minulle, muutamia paketteja olen just viime päivinä käynyt hakemassa.