Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reklamoitko vai nieletkö tappion?

Vierailija
17.02.2020 |

Koen itse kauheita tunnontuskia reklamoimisesta silloinkin, kun koen tulleeni epäreilusti kohdelluksi kaupantekotilanteessa. Esim. asentaja tai vastaava ei käy läpi kustannuksia etukäteen tai antaa arvion, ja laskun tullen aivan räikeästi kirjataan maksettavaksi runsaasti ylimääräistä tai kuluja, joita ei koskaan hyväksytetty etukäteen. Selkeissä virheissä -- en saanut tilaamaani tuotetta, tai kallis käyttöesine ei kestä kahta päivää aiotussa käytössä jne. -- kyllä kehtaan reklamoida, mutta heti jos minusta tuntuu, että oli kuitenkin ehkä oma vika, en kehtaa.

Puolisoni taas reklamoi herkästi ja monasti jopa aiheetta, minua hävettää, kun hän toisinaan reklamoi asioista, jotka selvästi olivat hänen/meidän omaa vikaa ja tyhmyyttä.

Hyvä puoli persoonallisuuserossa on, että kun itse koen todella väärin kohdelluksi, mutta en kehtaa silti reklamoida, laitan miehen asialle. Näin tein taas tänään. Tunnontuskia koen tästäkin, mutta vähemmän!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoissa asioissa reklamoin. Pienemmissä, kuten autopizzan täytteet väärät, tilaan vaan yksinkertaisesti seuraavalla kerralla toisesta paikasta.

Vierailija
2/2 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoissa asioissa reklamoin. Pienemmissä, kuten autopizzan täytteet väärät, tilaan vaan yksinkertaisesti seuraavalla kerralla toisesta paikasta.

En minäkään noin pienistä reklamoi, eikä kyllä puolisonikaan. Silloin tosiaan vaan helpompi vaihtaa palveluntarjoajaa. Reklamoinnin miehelläni on ehkä n. 20 euron arvossa. Minulla se on kuitenkin vasta n. 100 euron kieppeillä, vaikka olen puolisoani varattomampi. En vaan kehtaa "pienistä" reklamoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä