Lääkäri antoi voidetta vaivaani, en koskaan palannut kertomaan.
Ettei voiteesta ollut tuon taivaallista apua ja pidin lääkäriä sikahuonona, siksi en palannut hakemaan muuta apua.
Minusta pitäisi olla palautelaatikko tms johon voisi kertoa että tuo voide/pilleri/hoitokeino ei auta missään tapauksessa tähän vaivaan.
Nyt lääkärit kuvittelee YESSSSS! Taas yksi parantunut potilas. Vaikka ovat ihan **skoja.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Sinulle taitaa tulla yllätyksenä, etteivät lääkärit vedä hatusta ratkaisua eri vaivoihin mututuntuman perusteella
Sinulle on osunut hyvät lääkärit tai vain muuten osanneet laittaa sen laastarin oikeaan sormeen.
Alapeukuttajat ovat hauskoja, ikään kuin ei saisi kertoa että nuo pillerit eivät auta, ja että niiden jakelua pitäisi vaan jatkaa.
En ymmärrä teitä. En todella.
Ärsyttävä besserwisser. Siinä on sun laatikkoosi palautetta.
Hehheh bessewisser. =D
Kuka tietää kehoni paremmin kuin minä itse, sinun tapauksesi on tietty marginaalitapaus koska luulen että et ole läsnä.
Pitäiskö lorttoilla vähemmän niin ei tulisi niitä hyppykuppia.
On yleisesti tiedossa, että ihmiset ovat tyhymiä. Siksi alanuolet. Jos kaiken pohjalta kerättäisiin dataa ja niistä suollettaisiin tuloksia monessa asiassa edistyttäisiin todella paljon. Tietokoneet osaavat sen mitä pieni ihminen vain mutuilee.
Ravinnon syöpätekijät löytyisi myös, jos olisi vaatimus, että kaikki ruoka syötettäisiin supertietokoneeseen ja kuluttajilla olisi vapaa pääsy lisäämään sinne syömis- ja altistumisdataansa, sairautensa jne. Jonkin ajan kuluttua 5-10+ vuotta, voisi käsillä olla arvokasta tietoa...
Lääkäreissäkin on mätiä omenia.... Dataa vaan kehiin asiakkaiden puolesta käyntien jälkeen.
Eliminoituu huonot tekijät pois. Vi**umaisuus ei ole syy alalta poistamiseen, mutta suoranaiset väärät teot ovat.
Olisi kaikki data saatavilla...
Ihmiset, jotka ovat epävarmoja ammattitaidistaan tai tekevät vilppiä eivät tällaista halua. Asia olisi kuitenkin vain kaikkien turvaksi.
Suomessa ei ole vielä ilmiötä, jossa pahuus jyllää osassa auttaja-ammateista, mutta USAssa ilmiö on tuttu...
Hyvä idea. Dat an kerääminen olisi erittäin tärkeää tulevia sukupolvia ajatellen. Ja ei tietenkään salaa kuten nyt vaan avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajat ovat hauskoja, ikään kuin ei saisi kertoa että nuo pillerit eivät auta, ja että niiden jakelua pitäisi vaan jatkaa.
En ymmärrä teitä. En todella.
Samaa mieltä. Mikähän tässäkin ideassa sotii jotakin vastaan. Mitä se olisi pois heiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajat ovat hauskoja, ikään kuin ei saisi kertoa että nuo pillerit eivät auta, ja että niiden jakelua pitäisi vaan jatkaa.
En ymmärrä teitä. En todella.
Samaa mieltä. Mikähän tässäkin ideassa sotii jotakin vastaan. Mitä se olisi pois heiltä?
Ne haluaa että jatketaan kun niillä on osakkeita
Paljonko määrätään turhia hoitoja? Vääriä hoitoja?
Datapankista sekin selviäisi. Jatkoon!
Mulle määrättiin keuhkokuumeeseen Kefexin-kuuri. Ei auttanut ja menin uudelleen lääkäriin. Mun keuhkokuumeen aiheuttanut bakteeri vaati toisenlaisen antibiootin.
En nähnyt mitään ongelmaa mennä uudelleen lääkärin vastaanotolle.
Todella omituinen ajattelutapa aapeella.
Menitkö samalle lääkärille? Sehän tässä on se pointti, että lääkärit luulevat että hoito tepsii kun potilaat eivät palaa, ja tosiasiassa he eivät palaa kun lääkärit on niin susisurkeita.
Eikö se ole itsestään selvää, että sama lääke ei aina tehoa eri ihmisillä samaan vaivaan? Minua on useastikin pyydetty olemaan uudestaan yhteydessä, jos vaiva jatkuu lääkkeestä huolimatta. Nytkin aloitin lääkekuurin, jonka takia menen verikoekontrolleihin syksyllä. Jos arvot eivät ole parantuneet, nostetaan annoskokoa tai kokeillaan jotain muuta.
Kaikki lääkkeet eivät toimi kaikilla henkilöillä samalla tavalla. Lääkäri kirjoittaa reseptin siihen lääkkeeseen mikä todennäköisimmin auttaa, koska he eivät ole mitään ennustajia jotka tietäisivät mikä toimii kenelläkin. Siksihän sanaan vaivaan on olemassa useampaa eri lääkettä. Ja joskus lääkettä pitää käyttää aika pitkään ennenkuin se tehoaa.
Itse olen aina pyytänyt soittoajan tai jättänyt viestin lääkärille tai käynyt uudestaan vastaanotolla jos lääke ei olekaan sopiva. Ja se on pyynnöstäni vaihdettu. Olen pitänyt aika itsestäänselvänä tätä ja luulisi sen olevan yleisessä tiedossa, että näin toimitaan.
Ehkä ap tarkoittaa nyt jotain muuta kuin esim verenpainelääkettä jossa oikean lääkkeen löytäminen tapahtuu usein kokeilemalla.
Sinulle taitaa tulla yllätyksenä, etteivät lääkärit vedä hatusta ratkaisua eri vaivoihin mututuntuman perusteella