Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töissä kohdellaan ikävästi asiakkaiden puolesta

Vierailija
07.05.2019 |

Täytyykö töissäkään jaksaa mitä vaan ilman mitään rajoja? Pidän tietysti asiakaspalveluroolin päällä töissä. Ihminen minäkin olen. Tunteita en poiskaan saa päältä, vaikka haluaisin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu esimiehestä. Jotkut antaa luvan sanoa vastaan - jotkut taas vaativat kestämään kaiken.

Vierailija
2/4 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan pitäisi. Tässä ei tilanteestasi saa juuri mitään tietoa, mutta ota asia puheeksi esimiehen tai pomon kanssa, myös liitolta saa apua.

Vierailija
4/4 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tarvitse kestää mitä vaan. Työskentelen itse reklamaatioita vastaanottavassa paikassa, ja meillä tunteet kuohuvat asiakkailla aika usein, eikä sinänsä ihme, kun varsin kalliistakin jutuista on välillä kysymys. Silti toimintamalli on se, että mitään henkilöönmenevää ei tarvitse asiakkaalta kuunnella, tällöin saa pyytää poistumaan ja jatkamaan asiointia kun on rauhoittunut. Myös ääntään korottaville annetaan ensin varoitus ("nyt pyydän rauhoittumaan, jotta voidaan selvittää tämä asia") ja jos se ei auta, kutsutaan vartija paikalle.