Lue keskustelun säännöt.
Olenko ainoa kokoomuslainen jolle "ilmastovaalit" ei nyt vaan mene läpi....
13.04.2019 |
Median mukaan Suomessa pidetään ilmasto vaalit.....täytyy myöntää että olen pettynyt... olen pitänyt kokoomusta koulutettujen puolueena mutta nyt on pakko vaihtaa mielipidettä
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kokoomus sössöttää ilmastosta aina kun vaalit. Sitten ei tee mitään. Ei jatkoon.