Mikä logiikka siinäkin on, että monissa kaupungin palveluissa puhelinaika on 9 - 11?
Kommentit (3)
Täällä on neuvolan ajanvaraus vain 12-13. Olen monesti pitänyt tauon silloin töissä, ja soittanut heti 12.00, mutta silti olen edelleen jonossa, kun tauko jo loppuu.
Usein nuo puhelintunnit on ajoitettu sellaiseen kohtaan päivää, kun vastaanottoja ei ole (eli yleensä keskipäivällä) koska silloin hoitajat on korva kiinni luurissa koko ajan,eikä voi auttaa esim toimenpiteissä, selostaa potilaille vastaanotolla aloitettua uutta lääkitystä, antaa pistosopetusta jne. Eikä puhelinaika voi kestää koko päivän, kun ei muita töitä voi koko ajan keskeyttää. Ratkaisu olisi lisähenkilö puhelimeen, mutta ainakin meillä on jo hoitajien nykyviroista kolme täyttämättä,eli ei mahdollista.
No varmaan niillä on muitakin töitä kun puhelimeen vastailu.