Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitin Jyväskylän seurakunnan hautauspalvelutoimistoon ja sai huonoa palvelua!

Vierailija
14.11.2018 |

Nainen keskeytti puheeni koko ajan, eikä kuunnellut sanomaani.

Jankkasi ja väitti vastaaan asiassa, joka ei ole edes hänen päätettävissään.

Naureskeli välillä taustalla.

Itse pidin hermoni kurissa. Tosin ainakin kerran meinasi hermo pettää ja olin menossa "luurin läpi" kertomaan pari valittua sanaa... Hillitsin kuitenkin itseni.

Huvittavinta kuitenkin oli, että hän itse ei ymmärtänyt kysymyksiä ja vastasi välillä eri kysymykseen, eikä siihen mitä olin kysynyt.

Sitten hihitteli puhelimeen eli piti asiakasta tyhmänä vaikka totuus oli, ettei hän ymmärtänyt asiaa vaikka hänelle oli se kerrottu.

Jäin miettimään palvelun tasoa ja tätä ihmistä, joka palvelee päivittäin omaisensa menettänettäneitä. Hyvin outoa. Meitä on niin moneen junaan 🤔

Onko sinulla minkälaisia kokemuksia vastaavista tilanteissa?

Kiitos, sain avautua ja olen puhunut!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut joitakin kertoja tuossa samaisessa paikassa samanlaista "palvelua".

Vierailija
2/9 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ollut joku hieman outo töissä. Sosiaalisesti kömpelö. Näitä valitettavasti välillä tulee vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautauspalvelussa pitäisi olla ihminen, joka edes osaa olla naureskelematta, on kuitenkin usein läheisensä menettänyt ihminen toisessa päässä linjaa. 

Erotkaa kirkosta. 

Vierailija
4/9 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelun tasosta ollaan kiinnostuneita kolmenlaisissa asiakaspalvelutöissä. Ensinnäkin niissä, joissa asiakkaan halutaan palaavan asioimaan toistekin. Toisekseen niissä, jotka eivät ole välttämättömiä lain tai muun pakottavan syyn vuoksi. Kolmanneksi niissä, joilla on kilpailijoita. Onneksi olkoon, löysit harvinaisuuden, jossa kaikki kolme syytä loistavat poissaolollaan. 

Vierailija
5/9 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi törkeää toimintaa 😤

Vierailija
6/9 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palvelun tasosta ollaan kiinnostuneita kolmenlaisissa asiakaspalvelutöissä. Ensinnäkin niissä, joissa asiakkaan halutaan palaavan asioimaan toistekin. Toisekseen niissä, jotka eivät ole välttämättömiä lain tai muun pakottavan syyn vuoksi. Kolmanneksi niissä, joilla on kilpailijoita. Onneksi olkoon, löysit harvinaisuuden, jossa kaikki kolme syytä loistavat poissaolollaan. 

Juuri näin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä uurnan laskussa seurakunnan vahtimestari jutteli säästä syn muusta yleisestä, kun omaista (uurnaa) saatettiin hautaan.

Iski ison lapion naapurihaudalle pystyyn ja toisen hautakiven päälle laittoi muita työvälineitä lepäämään. Koko ajan hölidi jotain: säästä, pimeästä...

Lapsetkin ymmärtävät, ettei toiminta ollut tuohon tilaisuuteen sopivaa ja silmät suurena katsoivat ukon puuhia.

Kuollut saattoi olla sen verran huumorintajiunen, että laitettiin vähän tilannekomiikan piikkiin. Ihan sekaisin koko mies.

Tämäkin tapahtui Jyväskylässä eikä ole kauaakaan, oli jokin vahtimestari/suntion sijainen.

Jyväskylä on näköjään näissä "kunnostautunut". Aloitus ja tämä tarina huomioiden.

Vierailija
8/9 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä palvelulta. Miten tuollainen käytös voisi olla asiallista, ei mitenkään!

Käsittämätöntä, ettei ihminen itse tätä ymmärrä, että miten tulee työtä tehneeksi. Vielä tuollainen työpaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on sellainen tyly ja hieman näsäviisas nainen töissä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä