Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistutus Vihreille miksi sähkötoimisten kulkuneuvojen yleistymistä täytyy välttää.

Vierailija
04.10.2018 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/330155b1-785e-405f-acff-f1a9bac3714f_u…

Ovat turvattomia ja ne aiheuttavat tulipaloja. Polttomoottori on turvalliseksi todettu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyöräpaloissa tulee kuolemaan monta viatonta tulevaisuudessa, kiitos Vihreiden.

Vierailija
2/7 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sähköä ei jostain syystä saa? Pyörä lienee raskaampi ajaa ja auto ei liiku lainkaan. Ei kannattaisi ylipäänsä suunnitella kulkuneuvoja, jotka toimivat vain normaalioloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sähköä ei jostain syystä saa? Pyörä lienee raskaampi ajaa ja auto ei liiku lainkaan. Ei kannattaisi ylipäänsä suunnitella kulkuneuvoja, jotka toimivat vain normaalioloissa.

No mistä ajattelit sitä bensaa tai dieseliä saada jos ei sähköjä ole...

Vierailija
4/7 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sähköä ei jostain syystä saa? Pyörä lienee raskaampi ajaa ja auto ei liiku lainkaan. Ei kannattaisi ylipäänsä suunnitella kulkuneuvoja, jotka toimivat vain normaalioloissa.

No mistä ajattelit sitä bensaa tai dieseliä saada jos ei sähköjä ole...

Säiliöstä. Sähköä ei tietääkseni pysty varastoimaan.. Vai pystyykö?

Vierailija
5/7 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkansa tuo väitteesi. Esim. Hybridi-autoissa se akku ja muut sähköosat ovat suojattu aika paljon paremmin kuin missään sähköpyörässä tai kännyköissä. Esimerkiksi hybridijärjestelmän akusto on suojattu omalla kotelolla joka pitää ensin avata ennen kuin pääsee akkujen luokse. Akut suojakoteloineen sijaitsevat auton sisätiloissa ja omassa tilassa, pehmusteiden esim. verhoilun takana jotka pitää ensin irroittaa ennen kuin edes pääsee akuston suojakotelonkaan luokse.

Automallista riippuen yleensä tämä tila sijaitsee peräkontissa(vanhemmat autot) tai takamatkustajien penkkien alla (uudemmat autot).

On aika ihmeellistä tämä autojen sähkömoottoritekniikan vastustaminen. Oikeastihan esim. priuksella on ajettu ulkomailla jopa yli puolimiljoonaa kilometriä. Alkuperäisellä akulla jopa yli 350tkm. Ymmärtäisin esimerkiksi tavallisen diesel moottorilla varustetun auton ostamisen mikäli autoa käyttää usein. esim peräkärryn/perävaunun kuljettamiseen. Mutta mikäli autolla ei ole tarkoitus kuljettaa vetää peräkärryä/perävaunua. Vaan pääsiassa ihmisiä ja tavaroita esim. ruokaostoksia niin silloin on diesel auto aika typerä peruste. Sähkömoottori antaa täyden vääntönsä aina ilman mitään viiveitä jo sillä hetkellä kun liikkeelle lähtötilanteessa renkaat pyörähtävät ensimmäisen kierroksensa. Sekin on aika omituista väittää että sähkötekniikka ei kestäisi, koska kuitenkin on ollut jo pitkään olemassa esim. junissa sähkövetureita, laivoissa diesel-sähkötekniikka. Miksi sähkötekniikka muka olisi epäluotettava henkiöautoissa?

hybriditekniikka autoissa ei ole mitään uutta. Vaan tällaisia autoja on ollut olemassa jo vuodesta 1997.

Saattaa olla että akkujen hinta tulee halpenemaan muutaman vuoden kuluttua:

https://www.tekniikkatalous.fi/talous_uutiset/yritykset/uusi-halpa-akku…

Vierailija
6/7 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastustamisessa ole mitään ihmeellistä. Vihreät pilaa meidän normaaleiden ihmisten elämän vastustamalla kaikkea heille tarpeentonta, niin me vastustetaan sitten vuorostaan kaikkea mitä vihreät pitää tarpeellisena.

Pysykää meidän elämästä erossa, niin me pysytään teidän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan oli vakuutusyhtiön masinoima päätös, koska eivät viitsineet itse maksaa. Toisin sanoen onnistuivat taas kerran kusettamaan oikeusistuinta ja kääntämään näyttötaakan syntipukiksi valitulle omasta syyttömyydestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi